Tema: Re: Lenkija ir zalia saliarka
Autorius: Tomas
Data: 2009-08-08 10:22:28
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:h5hbho$4he$1@trimpas.omnitel.net...

> ........gali man durnam neishsilavinusiam pabraukt, kur tu, cituoju,
> "ramiai ir _logishkai_" samprotauji?
Mano logika, normalu yra moketi uzh man reikalinga paslauga, ir nenormalu
moketi uzh nereikalinga ir ypac neatlikta. O tavo manymu, turbut tureciau
moketi uzh tai, kad gimiau, kad esu, ir moket visiems.
Gal dar tureciau moketi ir tau Toxi, uzh tai kad esi kazhkur ir chzn kuo
uzhsijami, mm...?

> Deja ir ten tau shmaikshciu but nepavyko :(
>
> ash atsiprashau uzh savo internetini balso kelima, tai buvo kaip minimum
> nekulturinga ish mano puses. Bet esmes mano poste kaip matau nepavyko
> surankiot (matyt todel, kad ir mokykloj paskutinis ish tavo gimines buvo
> senelis, dar gudzhia 36tuju zhiema... ), todel manau diskusija test shiuo
> atzhvilgiu butu mazhiau ne racionalu... (atsiprashau uzh "ad hominem"
> argumenta - tai velgi yra labai neprofesionalu ish mano puses, bet shioje
> diskusijoje proshvaistes ash vistiek nematau...)
>
> Gero savaitgalio

Nieko tokio, Toxi, kad sunkiai pakeli pozhiuri nesutampanti su tavuoju, man
ne naujiena :) Ne naujiena ir tai, kad mokyklos nuo 36-uju shiek tiek
patobulejo, ir sugeba jau idiegt visiems skolingo vergo mentaliteta. O
shiaip gal ir per toli nuklydau nuo klausimu apie zhalias saliarkas,
vagystes ir pan, gero savaitgalio ir tau.