Tema: Re: Vaikų kontrolė Android'e
Autorius: razumas
Data: 2018-07-27 16:34:13
Parental control abiejuose teefonuose ir pilnai valdai is savo:
sudedi varneles kokias programas galima paleisti o kokias ne
pats parental control priskiria zaidimus prie kenkejisku ar pan, tai pagal
ivertinima gali arba leist zaist arba ne.
rodo tavo vaiko telefono lokacijos vieta.
yra laiko uzraktai. pvz 20 val uzlokina telefona ir paraso, kad gallesi
naudotis rytoj nuo 8 ryto.
atsiuncia statistika i emaila ka vaikas veike telefone, iskaitant ir kokius
zodzius vede i google paieskos langeli.

--

razumas