Tema: Re: OT: Vaikų kontrolė Android'e
Autorius: skaitytojas
Data: 2018-07-18 00:06:51
sis tik svieziai pradejo leisti Lietuvoje naudotis. Kai pavasari ar pan.
uzmaciau, tai sake soriukas, Lietuvoje google family serviso nesiulom.
Todel esu issipirkes jau mineta Screentime. Jei nemokamai tai su juo
gali tik stebeti kas ir kaip, o apriboti negali. Siaip ka zinau, veikia,
savo darba atlieka. Gali kontroliuoti ne vienas is tevu, o keli
vartotojai, kuriuos prijungi pats. Gali ateiti emailais pranesimai apie
isnaudotus limitus, instaliuotus naujus appsus. Gali ijungti blokavima
iskart, jei yra reikalas, gal nustatyti uzduotis, kurias ivykdzius gaus
pap. laiko. Nelabai patogu, jei daugiau nei vienas vaikas, nes
kiekvienam reikia nustatyti atskirai, o bendros leidimu ir apribojimu
suvestines nera. Rasiau kurejams apie tai, tai gal atsiras ateityje.
Tevu telefone tai tikrai nestabdo, nes cia pasyvi aplikacija, nebent
pranesimus isijungsi, o pas vaikus  tai ar taip, ar taip ten
priinstaliuota visko belenko, tai dar vienas appsas esmes nekeicia. O
siaip manau pavyks kontroliuoti tik iki tam tikro amziaus, nes galu gale
ras budu kaip nulauzti, ar tiesiog factory reset padaryti.