Tema: Re: E91
Autorius: svyt
Data: 2018-07-07 23:22:38
Lyginu is savo praktikos, gamyklos politika lieka panasi. Jei
 atmesciau bmw remontus tu daliu kuriu zigulyje nebuvo, tai bmw
 paaisketu kad per 500 000 km dauguma pravaziuoja be nei vieno
 gedimo. (Mano daryta- elektrinis kuro siurblys, kondiskes
 ventiliatorius, vairo stiprintuvo kompresorius, vebasta, galinio
 stabilizatoriaus ivores, neveikia galunis valytuvas, nes
 uzrudijes, klimato kontrole nezymiai kvailioja, reiktu blokeli
 keist, bet zmona net nepastebi, ji seimininke)

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/