Tema: Re: E91
Autorius: svyt
Data: 2018-07-07 23:16:28
Yra ir kitu alternatyvu siaip, kai kurios detales geresnes uz oem,
 o ir remontuojant gerom detalem, bmw genda labai retai, net senas
 bet tvarkingai remontuotas. Taip, jo, pigiom detalem
 remontuojamas
po kiek laiko pradeda gest ne tik tai kam atejo
 laikas, bet ir tai kas remontuota. Kai gerai priziuretas bmw ir
 500 000 nuvaziaves nelabai man genda, tikriau nusipirkus is karto
 nemazai ka pakeiciau ir dabar jau 4 metai ji paprasciausiai
 vaziuoja. Net vebasta uz 200 litu veikia iki siol.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/