Tema: Re: Off:q:siuksliu isvezimas, garazas
Autorius: Mtrhed
Data: 2018-07-02 16:17:07
Atlieku tvarkymo istatyme ten idomiu dalyku prirasyta, kaip suprantu
sutarties gali ir nebuti, bet moketi turesi :)

"Nekilnojamojo turto objekto savininkas arba įgalioti asmenys, nesudarę
komunalinių atliekų tvarkymo paslaugos teikimo sutarties per terminą,
kuris negali būti trumpesnis kaip 45 dienos nuo pasiūlymo išsiuntimo
dienos, laikomi sudarę sutartį pagal komunalinių atliekų tvarkymo
paslaugos teikimo sutarties standartines sąlygas, kurias tvirtina
Vyriausybė ar jos įgaliota institucija. Ši sąlyga turi būti nurodyta
pasiūlyme sudaryti komunalinių atliekų tvarkymo paslaugos teikimo
sutartį pagal individualiai aptartas sąlygas."