Tema: Re: Off:q:siuksliu isvezimas, garazas
Autorius: Exx
Data: 2018-07-02 09:09:07
On 2018.07.02 08:34, Kancler wrote:
> Gavau saskaita, joje eilute uz garaza, nors prie garazo jokio
>   konteinerio niekas neatveze, suma nedidele, bet kazkaip biski
>   nesmagu, kai istato saskaita uz ora.
> Gal kas jau pasidomejot ar cia viskas ok, na pastatytu kont3ineri,
>   bent ne taip pikta butu
> Informacinis tel. Nekelia

Traku raj? Puse Traku raj. kaimu gavo saskaitas uz siuksles, ir nors jau
liepos men prasidejo niekas konteineriu nei mate nei girdejo kada jie
bus :) O uz isvezima saskaita nuo sausio 1d :) Cia Lietuva, viskas ok
taip ir turi buti, mums bent taip pasake. Deja pasikonsultavus su
juristais, jie taip nemano, ypac del 2 dalyku:

turi buti bent preliminari sutartis,
ta sutartis isigalioja nuo konteinerio perdavimo aktu abiems pusems
pasirasant.

Kol to nera, tai yra visiskas "oras", t.y. kone lygiai tas pats, kai
kaliniai skambina ir kaulija pinigus, gal pasiduodi ir pervesi jiems
pinigus. Gasdina visokiais antstoliais ir pan, bet anstoliams
reikalingas pagrindas kazkoks, ko pasekoje galima imtis, o cia nieko
nera, kokiu pagrindu jie imsis isieskojimo? Man cia kazkoks nonsensas...