Tema: Re: Q: kelias i Austrija. Per Cekija ar Slovakija
Autorius: newsreader
Data: 2018-06-12 20:53:01
Jeigu nebuvo pamineta kitaip - laikome, kad zmogus vaziuos su savo
galiojancia kortele ir nenores rizikuoti gauti baudos vaziuodamas
greitkeliu be vinjetes. Logiska ar ne?

Nitro parase, kad lenkai prideda "administravimo" mokesti, as parasiau,
kad cekai megsta zaisti su "cash only", kad finale apgautu ant keitimo
kurso ir pan. Tai klausejui turejo pries akis uzdegti raudona sviesa -
buk atsargus su vinjetem, ant sienu pilna norinciu pasipinigauti. Stai
ir viskas. Kam cia tos pasakos apie kazkokias svetimas nepapildytas
korteles etc. is viso nesuprantu.