Tema: Re: Q: kelias i Austrija. Per Cekija ar Slovakija
Autorius: Audrius
Data: 2018-06-12 11:41:18
Trolis. Ramiau?
Patikek - nuo Svedijos iki Ispanijos, isskyrus Andora, Lichtensteina,
iskaitant Sveicarija, Lenkija, Cekija ir Slovakija, teko ir tenka atlikt
ivairius mokejimus asmenine kaip debetine, taip ir kreditine kortele,
neskaitant ivairiu "Fleet fuel card". Jei sugebejai rast vieta, kurioje tik
"cash only" - vaziuok iki sekancio tasko. Jei konkrecios korteles nepriima
is principo, daznai paaiskeja, kad vargdienis naudojasi ne savo, o imonei
priklausancia korta, kurios operacijoms uzdetas mazas paros limitas ar
tiesiog, elementariai, saskaitoje truksta lesu.
Esu asmeniskai susidures porasyk Vokietijoje, Aldi ar Norma tinklo
pardotuveje, kuomet nepriima atsiskaitymui Visa Gold, nes nustatytos
taiykles neimti kreditiniu. Taciau cia pat mielai priima debetine Maestro.
Bet kad nepriimtu jokios kortos is principo - briedas.