Tema: Re: servyzo kainos
Autorius: CodeC
Data: 2018-06-01 10:09:25
matai, tas tavo niuansas yra totaliai neidomus, nes tai lyginu realius
daiktus. tu gi kazkoki ten teorini, kurio gatvej ne tik LT bet ir svetu
nesutiksi, idomu kodel...
kazkaip nekokia ateitis, jeigu nesugebejo net automato ipiest, cia tau
atrodo px? MIESTO kibiras gi. tai, kam labiausiai to automato reikia.
ir eilinis 'xodoviakas' 1.4 benzas, nes pas visokius tdi tai jau
prasides ostapo megstami egrai dpfai ir webastos... krc. man tai nieko
irodyt nereik. tau cia kazkodel pasistojo poreikis padet ostapui irodyt,
kad jo a2 - tai audi. vienintele 'bulka' tenais - maksimos maisely
bagazinej...