Tema: Re: off: ka klausia darbdavys per interviu is uzsienio
Autorius: Arnoldas
Data: 2018-05-24 10:15:18
Bliamba... taip parašei.

Taip: kitą savaitę bus antras pokalbis su firma, sekantis turėtų būti
pokalbis su potencialiu darbdaviu (ligonine). Kažkaip taip, nors
nepagaunu kokio bb su juo kalbėti jei dar kalbos nėra.

Už A1-A2 mokėti nerreikia - darbdavys suteikia online kursus. Reikia tik
mokintis. Ir kaip pasieksi A2 sakykim, tada važiuosi į Švediją mokintis
toliau. Ten būstas, šaibos, važiuoja šeima ir t.t.

Firmos atstovas sakė, kad tik keli žmonės per 14 metų nesugebėjo
išmokti. Kaip supratau, kad Švedijoje kursai bus 6-8h, tiesa pasakius
mano puskė mokėsi taip norvegų, tik Lietuvoje, po 6-8h 4d/per savaitę. 3
ar 4 mėn., po to išvarė i norgus. Tiesa, jis mokėsi per Orange ir
važinėjo ale į komandiruotes, po to sumokėjo firmai ir nuo jos
atsikabino, dabar dirba ant savęs, tiesa vis tiek važinėja kas kelias
savaites namo, nes vyras nenori į norgus. :(

Ir kažkaip už kursus Šwedijoj ir būstą kažkaip darbdavys moka.
Iš tikro reikia išsiaiškinti salygas, kas bus kaip kalbą išmoksi ir
dirbti pradėsi, kokie bus įsipareigojimai tai firmai. Kad blia nebutų
kokia chuinia. Nes Orange sąlygos nu nx, kažkaip galvojam kad cia bus
geriau. Šiaip žmona nori viską daryti, užsidegus ir jei pradėjo, tai ir
padarys (išmoks kalbą).

Kažkaip padrikai surasšiau.