Tema: Re: off: ka klausia darbdavys per interviu is uzsienio
Autorius: benamis
Data: 2018-05-23 22:09:47
Dazniausiai nori bendra seimos situacija suzinot tam, kad atsijoti tuos
kurie patys nezino ko nori, ar po keliu menesiu vaziuos atgal namo.

Arnoldai, gal ir gudriai sugalvota, bet bentjau man tai kyla labai daug
klausimu.

Tai tarkime pusmeti mokaisi laisvalaikiu iki A1-A2 kokius nors
intensyvius kursus pats uz savo babkes ir tuo paciu vis dar dirbi LT.
Tada atvaziuoji i Svedija damusti iki B2 ir tuo metu jie tau moka 800
eur/men+butas+kalbos kursai? A1/A2 tai dar tarkime net ir neimlus kalbai
gana greit pasiektu, na bet B2 cia jau nejuokai. Skaiciuociau
pasiruosima metais. Nejaugi tas tarpininkas tiek laiko ir pinigu
ruosiasi investuoti? Neisstatys paskui saskaitos neblogos uz visa dziaugsma?

Vietiniu lietuviu atsiliepimus apie tarpininkus vertinciau skeptiskai,
nes jeigu patys i suda isedo tai ziurek kazka ir nutyles, tam kad ne
vieni sude sedetu. Nors gal kiek ir perdaug paranojiskas esu :D