Tema: Re: OT: kur gaut ?arat? dvira?io guoliui?
Autorius: Lapinas
Data: 2018-05-21 13:23:59
Pasirašau po kiekvienu prelegento sakiniu. Tik papildysiu:
kaip tik turiu atvejį, kai KMC asimetrinė grandinė tam tikroje žvaigždžių
kombinacijoje peršoka (bent jau taip klientas tvirtina, o aš tingiu
tikrint), pakeitus į originalią (kuri priklauso) Shimano CN-HG54 problema
dingo.
O šiaip tai kadangi grandinė ne karvę kainuoja, tai pistis su parafinu jokio
noro nėra: sutepu tefloniniu tepalu karts nuo karto ir tiek žinių.
Šiaip jau imčiau sistemos gamintojo atitinkamą grandinę ir nesukčiau galvos.