Tema: Re: OT: kur gaut ?arat? dvira?io guoliui?
Autorius: neratoblogo
Data: 2018-05-21 12:49:12
Kai intensyviai treniruodavausi ir dalyvaudavau mtb varžybose -
ilgiausiai (daugiausia km iki išsitampymo) atlaikydavo KMC grandinės.
Shimaninės laikė maždaug 1.5 karto trumpiau.
Aš grandinės neplaudavau, tik nuvalydavau su skuduru purvus ir
sutepdavau tepalu.
Pastebėjau, kad išplovus grandinės ilgaamžiškumas smarkiai trumpėja.

Ramiam važinėjimui beveik px kokią dėsi. Tik pigios garantuotai bus
rūdijančios, nors tai irgi, iš esmės, tik estetinis trūkumas.