Tema: Re: Kompresija ausinime
Autorius: Andrius
Data: 2018-05-16 09:33:55
Sitam kevale voztuvas yra radiatoriaus dangtely. Ant issipletimo bakelio
paprastas uzsukamas kamstukas. Beda tame, kad sis variklis rudeni, pries
~12kKm darytas, t.y. keisti voztuvai, slifuota galva (Alytuj), tarpine,
antifrizas, etc. Panasu, kad kazkur sufeilino, nors per visa ziema
viskas buvo ok... Buvau nuvaziaves pas juos, aisku, kaip visad,
atmazkes. Ir tipo jei jau butu kas, tai ir burbuliuotu ir nurovinetu
visai kitaip. Ir kad tas CO testas dar nieko neparodo. Sutarem, kad ryt
dar jie patys padarys ta CO testa.