Tema: Re: dar autolizingo tema
Autorius: ostapas
Data: 2018-05-11 16:44:25
Jaučiu naujas kainavo kokius 20. Aš mokėjau beveik 9. Dabar jaučiu kokius
2.5 gaučiau. Gal 3, jei pardavinėtų propisionalas keulės akim.
Tiesa, dar akumą su kaitinimo žvakėm keičiau ir gale kažkokių gumų už kelis
šimtus eurų pripresavo.

"Dainiushas"  wrote in message news:pd3ig2$54a$1@trimpas.omnitel.net...

na o skirtumas tarp kainos lentynoj ir kiek mokėjai už tą fordą tu?