Tema: Re: dar autolizingo tema
Autorius: Exo
Data: 2018-05-10 13:02:34
Nereikia čia nei dievuotis nei trydalioti. Turėjau aš P3008 kaip tik 5
metų senumo, netgi atstovas pripažino kai atvežiau jog tikrai nebloga
auto "nieko daryti nereikia" Bet supranti, tas "nieko nereikia daryti"
vis tiek xk€ gaunasi! Aišku, jei įjungčiau viduje "lietuvį", tai realiai
nieko ir nedaryčiau, atvažinėčiau ir dar po 5 metų parduočiau kaip
"ledinę". Bet va pas mane vidinis lietuvis "nebeįsijungia", tai keičiau
visus ten bluexren skysčius, diržus ir t.t. Rezultate nusprendžiau, jei
kada nors vėl turėsiu auto, tai tik naują. Mokėsiu "abonentą" ir ramiai
gyvensiu be užpisinėjimo...

Exo