Tema: Re: vw b7 kAkybė :)
Autorius: Rrr
Data: 2018-05-11 02:01:10
Paprastai, tie kas nusiperka Honda (ne dyzeli ir ne automata), kitos
masinos nelabai ir nori (svarjones apie superauto - nesiskaito), tik
atsitinka taip, kad gyvenimas privercia pasikeisti (dazniausia ne savo
noru), pvz. moteris/zmona, seima, ukis ir pan, galu gale, jeigu esi
aplaidesnis ir nepriziuri - viska sugadina korozija ir ateina metas
atsisveikinti. Bet net ir tada, prisiminus, visada supranti, kad ta
masina buvo viskuo kuo gera. Galit netiket, bet tie kas turejo ilgiau,
praktiskai visi iki vieno pasakys ta pati. Ir cia kalba ne tik apie
Civic, kalba eina apie visas - Accord, Concerto, Prelude, Integra, CRX.

Paaiskint nelabai imanoma, tiesiog reikia imt, sest ir pavazinet ilgiau,
tik tada suprasi.

Ne sekundese ir ne arkliuose ten esme. Komforto ten nera ir neturi buti,
jo ten ir nereikia.

Honda tikrai nera skirta zmogui, kuris nori kazka kompensuoti,
pasirodyti, nori didelio komforto, nori "plaukti" Lietuvos keliais, nori
gauti/pavaidinti pries pana ir pan. Tokiu atveju reikia imti kiek
imanoma naujesni BMW automata ir patartina ne dyzeli/universala.

Kalbame apie asmeni, kurima patinka technika, auto-moto, kuris atsidares
kapota nebijo susitepti ranku.

Kiek be butu Europietiskos masinos geros, patogios, komfortiskos,
galingos, grazios ir t.t. - jos niekad netures Hondos sielos. Jeigu as
klystu, tegu kazkas mane pataiso (is ilgiau turejusiu Honda).

https://www.youtube.com/watch?v=6FThAekeWJg