Tema: Re: vw b7 kAkybė :)
Autorius: Tomas
Data: 2018-05-10 15:57:22
apie gera valia nesenas bajeris - parveziau zmogui vokiska b7 '12 su 130kkm.
Pyst ten po poros sav. pradejo saltas negraziai dirbt (metalo lauzas kak ni
kak). Nuvaziavo pas save Siauliuos pas dyleri, tie paziurejo istorija ir
lygiai uz 0 pinigu uzsake ir pakeite 2 purkstukus.

I tema - naujam Tiguanui po poros metu islindo ant dangcio spuogai. Perdaze
be kalbu Moelleris.

"Andrius"  parašė naujienų news:pd1f3j$gv7$1@trimpas.omnitel.net...

Sitam vw kai tvarke buvo 6m. Betvarkydami dar rado, kad ir arka
parudijo, tai sutvarke ir ta. Kainavo lygiai 0. Nors ir pirkta is Jutos,
o tvarkyta Mollery. Kaip jie sake - geros valios garantija, nes iki
dabar visi aptarnavimai pas dileri.