Tema: Re: kur vilniuj daryt/tikrint suvedima
Autorius: DK
Data: 2018-04-27 09:42:35
Nu pas Jūrą kaip kada, aš anksčiau kelis sykius dariausi - viskas ok
buvo. Paskutinius du sykius - vairas kreivas. Vieną syki nekreipiau
dėmesio, nes netampė, antra sykį pasiskundžiau - jo komentaras - "aš
viską gerai padariau". Užvažiavau į Melgą Savanoriuose - padarė ir vairą
tiesų, ir į šonus netraukia, ir padangų neėda.