Tema: Re: kur vilniuj daryt/tikrint suvedima
Autorius: CodeC
Data: 2018-04-26 14:06:29
per technikine matuoja stabdziu diskus? :)))
eik toliau pisk prota visiems, koks tu vIras ir nesiterlioji su
snargliavimais remontuojant ir priziurint auto :)
nepamirsk pasipyzdavot prisimines varvancia lancios kolonele, kuriai per
metus net puse buteliuko skyscio supilt reikejo.
ir dar servisus papyzdavok, kurie tavo lupena pamate, skambina issigande.