Tema: Re: I?sikrauna akumas Lagunos... :(
Autorius: Bomanz
Data: 2018-04-24 16:55:27
Iškrovimo srovę gali matuoti taip. Nustatai 10A matavimą. Vieną testerio galą
prispaudi prie akumo kontakto viršaus. Kitą testerio galą prispaudi prie klemos,
kuri užmauta ant akumo kontakto. Atsargiai keli klemą nuo  kontakto, taip, kad
testerio galas liktų prispaudas prie akumo kontakto per klemos skylę. Kai klema
atsijungs nuo kontakto (ir jei nenuslys testerio galai) srovė tekės per testerį.
Jei rodo nulį - užmauni atgal klemą, perjungi testerį į 300mA ir pakartoji matavimą.

Variklis turi būti užgesintas. Jei bus užvestas ir testerio galas nuslys, liks
veikiantis generatorius su atjungtu akumuliatorium. Dėl to gali sudegti elektronika.