Tema: Re: Išsikrauna akumas Lagunos... :(
Autorius: Rolandas
Data: 2018-04-24 15:24:37
Nu, kad ne... Pasak vokiečio, kuris pardavė, tai kokie metai bus, ne
daugiau. Pagrindo tikėti tuo, ką sako, neturiu. Jis yra kito vokiečio,
kurį jau pažįstų kokius 20 metų, švogeris... Nors ką gali žinoti...
Bet ne, galėčiau net lažintis, kad jis man makaronų nekabina...
P.S. o ar būna parašyta ant akumų, kada pagaminti ar pan.?