Tema: Re: Tesla akcijos
Autorius: eimaz
Data: 2018-03-29 23:57:36
Neskraidina nei visokie Novaturai nei visokie Teztourai nuo gegužės į
Tenerifę. Gegužės mėnesį skelbs jau kitų metų skrydžius, o tu tikiesi, kad
vis dar nepaskelbti už mėnesio būsimi skrydžiai? :)

"KandysRomka"  wrote in message news:p9i82o$q16$1@trimpas.omnitel.net...

Visokie novaturai skraidina su small planet is ir i Vilniu. Dabar yra
balandzio menesiui bilietai kas savaite. Palauk truputi ir atsiras
geguzes menesio grafikai.