Tema: Re: Tesla akcijos
Autorius: KandysRomka
Data: 2018-03-29 11:39:57
Nu tai VNO uoste kur stovi tokie dideli juodi privatus lektuvai, uosto
darbuotojai kalbejo, kad valandos kaina 7-9tukst. Dabar internete
paziurejau, yra ir mazesni 4373eur uz valanda. Kadangi kodekas pinigu
turi tiek, kad nesugeba ju isleisti, tai jam kaip ir neblogas variantas
tiesioginio skrydzio butu. Gali jie ir is Kauno pasiimt, nereiks i
Vilniu belstis.