Tema: Re: Opel astra 2012 1.4turbo
Autorius: Gedas B
Data: 2018-03-27 14:15:19
Turiu Auri hibrida tik senesni modeli (ne dabartini kampuota).
Jegos pas ji sociai - yra power rezimas, jeigu nori knopke paspaudi ir
vaziuos kaip normalus bendzas.
elektra gerai naudojama kamsciuose ir seip jeigu nesidraskant. Man jeigu
buna sekminga diena (be sviesoforu, be poreikio aplenkti koki sudvezi)
tai tik su elektra nuvaziuoju nuo savanoriu kalno vilniuje per
savanorius per gelezini iki pedagoginio ziedo.
Ziema apie 5.5 l/100km, vasara 4.5 l/100. Bet aisku as pencinyko rezimu
vazineju, pas tavo zmona gali kitokios sanaudos buti.

/G