Tema: Re: Opel astra 2012 1.4turbo
Autorius: netavoreikalas
Data: 2018-03-26 20:59:15
Tai kad apie dezes labai blogo nieko negirdejau, tik leta ji tokia, su
kokiu ZF 6HP palyginus tai nekazka, bet priprantama. nors pagal istorija
tai prie 150kkm buvo tvarkyta. kazkokia sita GM dezes versija
https://en.wikipedia.org/wiki/GM_6T40_transmission
  del turbinos kazko labai blogo neaisku, intercarse lenko restauruota
kasete mazmena 200eur.
su varikliu tai PCV voztuvai ir su tuo susijusios nesamones, tepalo
begimai visokie.
http://www.cruzetalk.com/forum/34-gen1-1-4l-turbo/192442-2011-2016-cruze-1-4-pcv-valve-cover-intake-manifold-issues.html
bet kaip ir sutvarkoma alternatyviais budais, ta voztuveli kolektoriuje
ruosiuosi isoperuoti kartu su duju sumontavimu, detalems isleidau
~10eur. pacia separatoriaus membrana voztuvu dangtelyje irgi galima uz
20$ rasti.
pirkau gruodi su 200kkm, pas lietuviska dyleri cia vazineta imones, tai
kol kas keleta tarpiniu pasikeiciau, aisku zvakes iridines, daugiau lyg
viskas +- normaliai, nors palyginus golfas 1.4tfsi vaziuoja daug
smagiau. o siaip tai nu vaziuoja, kaip ir opelis padoriai, bet nu
nedziugina taip kaip koks premiumas
kuro tai man labai kamsciuose nestovint po miesta ~11, trasoj ramiai 120
autopilotu rode iki 7