Tema: Re: Reikia greičių dėžės meistro
Autorius: For example John Smith
Data: 2018-03-09 09:33:42
Atsibudo pliurpalai...
Jei nesugebat, padaryt tai slėpkitės ir neduokit man savo (ar savų
kreivarankių) kontaktų.
Turiu gerą meistrą Raseiniuose. Iš Vilniaus važiuot 200 km pirmyn ir
atgal dar 200 neracionalu. Pas jį eilė ir šeštadienį nuvažiavus jis dėl
manęs klientų laukti nevers. Pakalbėjau 10 min ir visa diagnozė buvo
padaryta. Tą ir parašiau.
Jei čia tik keikiantys LT valdžią ir gyvenimą "meistrai", tai ačiū,
netrukdysiu Jūsų komfortiško blogo gyvenimo.