Tema: Re: Reikia greičių dėžės meistro
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-03-09 09:14:44
O neapsmest pizdiec kokiu meistru (ir kokie visi durniai) ir klientui
paaiskinti, kiek kainuos darbas - su 10 procentu tikimybe,kad supras, kodel
neteisus, tai jau nelygis? Karuna nukris?

Manes irgi daznai klientai praso - "atvaziuok, reikia kad cia 15 minuciu
maksimum pakalbetum", bet dazniausiai gauna saskaita uz dvi darbo dienas. Ar
cia as neteisus - klienta siust nahuj ir eit ant sofkes guleti?

"Dainiushas"  wrote in message news:p7tc1d$acq$2@trimpas.omnitel.net...

tai šiaip ar taip, tai turbūt geriau prie teliko gulint :)