Tema: Re: Dyzelis vs bendzas
Autorius: Tomas
Data: 2018-03-07 19:37:44
negalvojai bolatiruotis artimu metu? Is tribunos gerai varytum.

palyginkit dar prasom tu issivysciusiu saliu miestu uzstatymo ir gyventoju
tanki. Pagal tai Vilniuj kamsciu isvis neturetu buti.
Paveldeta shudina gatviu sistema, aplinkeliu nebuvimas (snd jau salyginai)
ir siandienos sprendimai "ipisam estakada, permetam kamsti biski toliau".

mano rekordas - Zygimantu-tunelis - biski virs valandos. Be avariju ir
nukritusiu truliko sleiku. Kamsciu nera bl...

"eSSas"  parašė naujienų news:p7p1cq$ll$1@trimpas.omnitel.net...

On 07/03/2018 17:39, Invertuota panda wrote:

> Prie ko cia demagogija? Kad delyje ar shanchajuje kamsciai dar
> tragiskesni, ar tai reiskia, kad pramoniniam DE rajone ar kokiam
> londonijuje kamsciu isvis nera?

Na pagaliau priplaukėm prie palyginamosios analYtikos. Taigi,
performuluoju problemą aiškesniu būdu: ar lyginant su išsivysčiusių
šalių didmiesčiais, Vilniaus kamščiai bent kiek reikšmingi? Turi kamščių
požymių?

Vakarų pakrantę paliksim užkandai

S.