Tema: Re: LPG baliono mazejanti talpa
Autorius: android
Data: 2018-03-07 11:34:49
pas mane tas veikejas filtruojamas shitliste jau virs 10 metu. Del ko esu labai patenkintas.

griztant link pludes temos - kai 6 cilindru automatas valgo 16 litru duju mieste ir 11 trasoje, tai
nesinori myzciot ant kiekvieno kampo stoviniuot. Tokiu atveju 80 l uzpylimas - laime. Galiu, pvz,
skersai Vokietija pervaziuot nesustodamas, kas LPG koloneliu deficito pakelese toje salyje salygomis
gali buti labai aktualu. O ir Vilniuje, draugelis i 2.2 Legacy isidejo 40l toroida - vargo vargo
savo vakariene kol galu gale masinos broliui neatidave.

Ir beje, kaip Sail ir raso - zinau ka darau ir tas man nesudaro rupesciu. 13 metu sekminga
eksploatacija tai irodo. O su LPG vazineju jau viso 22 metus.

"fenix" <kazkoks@kazkaip.com> wrote