Tema: Re: LPG baliono mazejanti talpa
Autorius: android
Data: 2018-03-07 08:24:19
naudojau naudota baliona 1997-2001m, kita 2001-2005m, nauja 2005-2017m.
Niekada nieks nebuvo susikaupes ir skamba neitiketinai.

Itarciau grybaujancia plude. Patariu ja visai isimti nafig.

Nuo 2005m taip ir vazineju, statant nauja iranga pasiule nedet jos, del ko lb dziaugiuosi jau
13metu.
Tereik zinoti, kad jei pripilsi pilna baliona TIK karsta vasaros diena ir iskart nevaziuosi 20-30min
(pvz, nuspresi pietaut degalonkeje arba stovesi kalbesi telefonu 15-20min) - dujos issiples ir
multivoztuvas gali uzsiblokuoti. Tada teks jame atsukti duju isleidimo varzta ir ant skuduro
palasinti koki litra. Man taip buvo viena karta, po ko visada galvoju kiek dar vaziuosiu is
degalonkes ir jei zinau kad mazai - 3-5 litru neipilu iki virsaus. Kadangi balionas 80l, tai
nesudaro rupescio.
Kita vertus - kiek kartu gyvenime uzsilaikei degalonkeje ilgiau 10minuciu? Max tualetas, kava,
sumustinis ir pognali.

Ai, dar reik reik atlikt viena smulku lengva finta del TA. Jei rimtai domesies - pasakysiu koki.