Tema: Re: Gumos valytuvams
Autorius: Audrius
Data: 2018-03-06 08:38:17
Jei auto pozeminiam parkinge ar garaze - OK, tiesioginiu saules spinduliu
negauna. Tarkim, kad nevaziuoja ziema ir gumos nedraskomos prisalusio ledo.
Tada visks puiku, tokie valytuvai ir 5 metus, itariu, bus "kaip nauji". Bet
tipiniam "daugiabuciu kiemu" viedrui/prie nuosavo namo laikomam lauke,
kasdien/daznai burzgianciam kiaurus metus - negalioja. Pasikeiciu visuomet
rudens vidury, prasidedant salnu sezonui, antrasyk - atsilus pavasari.