Tema: Re: Gumos valytuvams
Autorius: Saulius74901
Data: 2018-03-05 15:51:16
Pirkau visai nesenai Bosch, kainavo neįtikėtinai pigiai gal 6-7€
Nu bet š...as visiškai neįtikėtinas, nevalo nuo pat pirmo braukimo, viskas
dryžiais ir dar cypauja, norėjosi nešt atgal ir nx pasiųst.
Paimu dėžutę ir matau - Bosch EKO (tas EKO dyydelem raidėm).
Tapo aišku, Š pirkai - Š ir gavai, nepasismeikit ir Jūs.