Tema: Re: AKUMULIATORIUS
Autorius: fenix@h
Data: 2018-02-21 13:38:17
2018.02.21 13:32, autopagalba rašė:
> Nesupratau ka parasei. Del akumo nejauciu suprastejusios gyvenimo kokybes. Kai  uzlinksta, nueinu i parduotuve ir nusiperku. Naudoju webasta, klausau muzikos tiek, kiek noriu. Su mano naudojimu visi akumai islaiko bent 4metus. Tai paciai masinai dar neteko antro akumo pirkt.  Taip ir toliau pirksiu visokius noname. Nebent pasensiu ir pradesiu su viena masina 10metu vazinet ar daugiau. Tada gal kitaip reiks galvot.

turejau omenyje, kad jeigu turiu kazkoki auto parka, as akumu naudojimus
suoptimizuoju: seniausias/blogiausias akumas iseina i marcias,
naujausias - lieka. kainu skirtumas tarp pigiausio ir daug geresnio yra
20-30%, paprastai atsiperka, nes man geresni akumai laiko bent 7-10
metu. patikrinta su 10-15 priziuretu karuciu

p.s. auto per didziausius salcius nepardavineju ir neperku