Tema: Re: AKUMULIATORIUS
Autorius: autopagalba
Data: 2018-02-21 13:32:47
Nesupratau ka parasei. Del akumo nejauciu suprastejusios gyvenimo kokybes. Kai  uzlinksta, nueinu i parduotuve ir nusiperku. Naudoju webasta, klausau muzikos tiek, kiek noriu. Su mano naudojimu visi akumai islaiko bent 4metus.. Tai paciai masinai dar neteko antro akumo pirkt.  Taip ir toliau pirksiu visokius noname. Nebent pasensiu ir pradesiu su viena masina 10metu vazinet ar daugiau. Tada gal kitaip reiks galvot.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/