Tema: Re: duju balionelis
Autorius: svyt
Data: 2009-08-02 12:57:59
va butent, man atrodo girtiem neveikia. O pabegti man ir taip gerai sekasi,
as neblogas sprinteris :-)))) Apipurkstas gali but kaip tik agresyvesnis-
paprastas uzpuolikas labiau tinges vytis nei izeistas. Mergom ir ne tik
reikia spiegti, rekti visa gerkle- psichologinis poveikis uzpuolikui labai
didelis, padeda labiau nei purskalai

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.