Tema: Re: duju balionelis
Autorius: Rokas
Data: 2009-07-31 12:33:22
esu ne karta naudojes PFEFER dujas ir maciau kaip jas naudoja kiti

visi paragave ju sako MIAU ar girtas ar negirtas tik rekomenduoju naudotojui but atsargiam ir purksti kuo is arciau i veida priesui :) nes paciam paragavus irgi nesmagu net jei ju gauni tik laselius... panaudojus butinai nusiplauti rankas su muilu keleta kartu nes net netycia prisilietus persti oda jei netycia papuola i akis.. akys kazko jautriai irgi reaguoja i tokius prisilietimus

beje tu (apie kuriiuos sneku) balioneliu jei reik yra pigiau

pasiskambink

--

Rokas Ražanauskas
867122453 Kaunas