Tema: Re: Uzsakymu/Apskaitos programa
Autorius: pa@pc.lt
Data: 2018-02-04 17:08:30
tik  on-line sprendimai. visa kitą netinka, jei norit ne vienos daro vietos
ir ne iš vienos fizinės vietos. Bus arba brangu, arba žiauriai nepatogu...

"none"  parašė naujienų news:p51j5c$chg$1@trimpas.omnitel.net...

tikrai taip. Turim aptarnavimo sutartį, atsinaujinam į naujausią,
skipinant prieš tai buvusias versijas. Supportas geras.