Tema: Re: OT: Uzsakymu/Apskaitos programa
Autorius: DK
Data: 2018-02-02 14:46:49
Kazkoks senatvinis "mister know it all marazmas" pas tave pramusa,
laikas pas galvos daktara.
Pats tokioje situacijoje buvau, buhalterija atiduota imonei, kuri
apsiime dirbti su musu naudojama buhalterine programa, ir tam reikia
mokyti viena buhalteri, o ne 4 pardavejus. Kai atsirinkinejom
buhalterius, tai istoriju apie ju norus/reikalavimus nepasakosiu.
Tu gal priprates dirbti imonese po 500+ darbuotoju ir kur ofisinis
kontingentas yra "planktonas", tai tiesiog atkreipiu demesi, kad ne
visur taip, ir ne visi tokie.