Tema: Re: Off: Moteriskas ismanus laikrodis
Autorius: pokemonas
Data: 2018-01-31 14:06:25
Patikslinsiu. Bent man, esminis išmaumo elementas yra kaip gerai
handlina notificationus: rodo praleistus skambučius ir kai skambina,
rodo žinutes, pushus ir t.t. Deja dauguma "išmanių" žaislų, orientuotų į
sportą, totaliai feilina šitoj vietoj. Net neaišku ką tie gamintojai
galvoja, ar daro kokius rinkos tyrimus.
Ant sporto savo kortų nestatyk, jau po savaitės jai atsibos skaičiuoti
tuos žingsnius.