Tema: Re: Moteriskas ismanus laikrodis
Autorius: amenox
Data: 2018-01-31 12:36:49
Na reikia ir komercijos, už dyką niekas tokių dalykų neorganizuos. :) O dėl
maratonų užmiesty tai net nžn, užsieniečiai ir dauguma kitų dalyvių tikrai
nevažiuos kažkur į nemenčinės miškus pabėgiot. Kai pažiūri į kokį Berlyną,
Bostoną ar kitus miestus, ten tai šventė, visiems beje, ne tik dalyviams. O
pas mus tai visi surūgę veidai ir gatavi atspardyt tuos bėgančius. :)

"none"  wrote in message news:p4s179$u8s$1@trimpas.omnitel.net...

Reikia. Aš už. Aš tik apie tai, kad tiek Kaziuko mugė, tiek maratonas,
tiek Sostinės dienos ir t.t. turi 2 puses, iš kurių viena yra komercinė.
Prekybininkai visas šventes pavertė komercija. Kas svarbiausia per
Kalėdas - DOVANOS!!!