Tema: Re: kur Vilniuj akumai pigiausi?
Autorius: 0.5 B
Data: 2018-01-13 12:44:55
kur sakei?  :)

o dabar keli post -pirkiminiai klausimai:

1] niekur neradau gamybos datos produkto, tik skaičius išgraviruotus ant
akumo viršaus 727433, šono 7273245, ir etiketė [pridedu foto], kurie man
nelabai paišosi su data. Nejaugi neberašo gamybos datos ant akumų? Googlas
nedavė atsakymo.
2] kadangi neaišku, kiek laiko stovėjęs, galvojau pakrausiu prieš dėdamas į
auto. Per naktį krovėsi, ryte vis dar rodo "charging"....  WTF?   krovėjas
automatinis elektroninis su auto atjungimu. Kraunant dabar rodo 14,12V,
atjungus - 13,12V

fanks

"Signalizacija"  wrote in message news:p3aqul$lug$2@trimpas.omnitel.net...

sakiau senukai :)