Tema: Re: OT: akciju statybiniams irankiams
Autorius: skaitytojas
Data: 2018-01-12 15:57:23
per pietus buvau, tai tik pavienės prekės su nuolaidom, bet tikrai ne
įspūdingos, eilinę dieną tokių būna. Šiaip čia gi ne maisto prekės,
kurios genda, tai nematau jokio tolko daryti nuolaidas, perveš į kitą
parduotuvę ar sandėlį ir tiek. Nes net ir su nuolaidom nebus taip, kad
išpirks iki paskutinio varžtelio. Įrankius gal ir išpirktų, bet įtariu
ant rimtesnių įrankų marža nestebūklinga, nes net ir akcijų dienom
kokios Makitos nenusipirksi.