Tema: Re: Iphone stikliukas
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-01-12 14:15:53
nu gal būna stebuklų, bet in general, tai aifino kitaisi ekranai yra
tikrai su ir IMHO aš  jų mačiau daugiau nei tamstos dukra. Juolab
klausimas, ar tu tikrai tikras, kad ten pas dukrą kitaiskas?

Pas man buvo su kitaisku stiklu 6, neskaitant to kad apskritai veikė
antras egzempliorius, tai vaizdas buvo su įžiūrimomis linijomis,
digitaizeris veikė tikrai ne kaip OEM ir ant gali nusibaigė išvis
ekranas nx. Nu bet aišku, tavo dukra geriau nusimano, einu slėptis