Tema: Re: avarija - neaiskus kaltininkas
Autorius: Kurmis
Data: 2017-12-22 00:29:49
koki registratoriu parekomenduosi?
as taip pat sudejes esu, bet gal yra apruvintas koks?

"markatas"  parašė naujienų news:p1hc52$lvn$1@trimpas.omnitel.net...

Ir tada supranti, kad net pigiausias registratorius atsipirktu ir nervu
lasteliu ir pinigine israiska. Po tokio nutikimo, kai zmona tapo
krastine dedu vienus rimciausiu registratoriu i savas masinas, nes
tyrejai irgi buvo lengiviau ja padarti krastine nei pakelti savo stora
subine ir paprasyti gatves kameru irasu per savaite, o ne po 2 menesiu,
kai ant virsaus jau kokiu 5-kta karta viskas uzrasyta, o 3 liudininku
parodymu "nepastebeti", nes po to kazkaip paciai tektu pripazinti, kad
sumale totalu sh...

markatas