Tema: Re: LT-Warsaw-Krakow
Autorius: ROOTS
Data: 2017-12-18 19:47:46
o man kaip tik gerai pazystami keliai taip igrysta, akd atrodo jie niekad
nesibaigia, atrodo jau vaziuoji amzintybe, o nuvaziuota vos vos. Pvz vilnius
klaipeda kancia vaziuot, toki pat atsuma nauju mrasrutu iveikiu lengviau ir
"greiciau". Naujam marsrute aplink vsiaks nauja, vsiaks idomu ir laiaks
pralekia.

"S.Vyt"  wrote in message news:p141nm$g1f$1@trimpas.omnitel.net...

As tai pastebejau, kad man nezinomas kelias visada atrodo gerokai
ilgesnis nei gerai zinomas.Zinoma, kazkaip dalinu atkarpelemis
ir greit pravaziuoju, va tas, va kitas, va jau tas, o nezinoma
tai atrodo vaziuoju, vaziuoju ir galo nera. Taip pat nakti,
viskas atrodo toliau, o keliai siauresni.

--

S.Vyt//bmw e39 D/ mb 963-4-A

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/