Tema: Re: LT-Warsaw-Krakow
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-12-17 01:01:48
Kad kuro/laiko taupymas ne visad prioritetas. Iki klaipėdos aš
atvažiuoju mažiau pavargęs ir užknistas nei iki Alytaus (man tas kelias
yra labiausiai nemėgstamas iš LT didžiųjų kelių). Čia nuo Vilniaus.

Svarbiausia, kad kelias neuž*istu. O taip būna, kai neįmanoma išlaikyt
pastovaus greičio (ne dėl kruizo, o šiaip nervina). Tai fūros, tai
pensininkai, tai ramu gražu, tai ženklai riboja, tai miesteliai. Važiuot
paskui fūrą galima, bet tada ne kelią, o TIR'ą matai visą laiką ir net
saugiu atstumu kiekvienas prilėtėjimas ateina kaip netikėtas. Aplenkt
dažnai nėr kaip.

Normaliu keliu 1000-1200km vienu važiavimu nuvažiuot galiu, sustodamas į
truckstopus tada kada man reikia prasibezdėt, bet tik su sąlyga, kad
visą kelia nereikia žaist atstumo matavimo žaidimo paskui koloną kuri
visą laiką šokinėja 60-100km/h.

Beje, Katowicų autostradoj šviesoforai ar nesibaigia 50km už Varšuvos?

P.s. TB siūlo žodi prasibezdėt taisyti į prasigiedryt :DDD