Tema: Re: apie plovyklas
Autorius: Aladdin
Data: 2017-12-04 14:29:05
Na aš kai plaunu, tai iš pradžių imu berods antrą programą, kur šiltas vanduo su šampūnu, paskui
nuskalauju su 5 programa, ten kur blizginimas. Kol auto šlapia - visai nieko atrodo, kai pradžiūna,
ypač jei spalva dar potamsė, tai iš karto lenda šiesus ir plonas nenuplautas purvo sluoksnis. Gal
kokį sykį reiks pabandyti dar su aktyviom putom, ar rezultatas nors kiek skirsis.

--
Sent from my home system