Tema: Re: apie plovyklas
Autorius: CodeC
Data: 2017-12-04 13:33:01
ten kur pradzioj nuplauni su sampunu po slegiu, poto uzpili aktyviom
putom, palauki, tada nuskalauji normaliai, tai nuplauna visai
pakenciamai. tikrai ne vien smeli. net ratlankiu visus plysius isplauna
pusetinai. aisku ne idealiai, rankom preciziskai dar svariau gaunasi,
bet kai tokie orai ir keliai pas mus, tai man labai ok ta bekontakte.
gali plaut rankom, bet isvaziavus kitam gatves gale jau rezultatas bus
tas pats.